Математика, 6.разред
Рад колегинице Драгане Рајовић, уз сагласност за објављивање на блогу семинара, као пример добре праксе:
ИЗВЕШТАЈ О РЕАЛИЗАЦИЈИ ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА
Ученици шестог разреда су на првом часу добили пројектни задатак да истражују о континентика:
ПРВА ГРУПА: Занимљивости о седам континената
ДРУГА ГРУПА: Број држава на сваком континенту (табеларни приказ и стубичасти дијаграм)
ТРЕЋА ГРУПА: Површина континената (табеларни приказ и линијски дијаграм)
ЧЕТВРТА ГРУПА: Број становника на сваком континенту (табеларни приказ и кружни дијаграм)
ПЕТА ГРУПА: Густина насељености континената (табеларни приказ и тракасти дијаграм)
Када су ученици добили задатке, поделили су своја задужења и кренули да истражују на Интернету о континентима.
Прва група је имала задатак да истражи занимљивости о сваком континенту. Ученици су користили линк:
Друга, трећа, четврта и пета група су за своје задатке користили линк:
Када су дошли до жељених података, ученици су попунили табелу и на основу ње нацртали одговарајући график. Након тога је свака група, уз малу помоћ наставника, направила по један слајд презентације у Microsoft Power Point-u.
На другом часу ученици су презентовали своје истраживање. Презентација коју су користили је у прилогу:
https://docs.google.com/presentation/d/1QvyHSb9MmZZXkT1Cfhd53QYfZPNxPAsjNtT7DmIPOJ8/edit?usp=sharing
У завршном делу часа ученици су износили своје утиске и дошли до закључка да је занимљивије радити у пару и истраживати него учити на традиционалан начин.