Istraživanje učenika – Završni rad na seminaru Podrška učeniku 358.

Математика, 6.разред

Рад колегинице Драгане Рајовић, уз сагласност за објављивање на блогу семинара, као пример добре праксе:

ИЗВЕШТАЈ О РЕАЛИЗАЦИЈИ ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА

Ученици шестог разреда су на првом часу добили пројектни задатак да истражују о континентика:

ПРВА ГРУПА: Занимљивости о седам континената

ДРУГА ГРУПА: Број држава на сваком континенту (табеларни приказ и стубичасти дијаграм)

ТРЕЋА ГРУПА: Површина континената (табеларни приказ и линијски дијаграм)

ЧЕТВРТА ГРУПА: Број становника на сваком континенту (табеларни приказ и кружни дијаграм)

ПЕТА ГРУПА: Густина насељености континената (табеларни приказ и тракасти дијаграм)

Када су ученици добили задатке, поделили су своја задужења и кренули да истражују на Интернету о континентима. 

Прва група је имала задатак да истражи занимљивости о сваком континенту. Ученици су користили линк:

Друга, трећа, четврта и пета група су за своје задатке користили линк:

https://sr.wikipedia.org/sr

Када су дошли до жељених података, ученици су попунили табелу и на основу ње нацртали одговарајући график. Након тога је свака група, уз малу помоћ наставника, направила по један слајд  презентације у Microsoft Power Point-u.  

На другом часу ученици су презентовали своје истраживање. Презентација коју су користили је у прилогу:

https://docs.google.com/presentation/d/1QvyHSb9MmZZXkT1Cfhd53QYfZPNxPAsjNtT7DmIPOJ8/edit?usp=sharing

У завршном делу часа ученици су износили своје утиске и дошли до закључка да је занимљивије радити у пару и истраживати него учити на традиционалан начин.

Објављено од стране

Mirjana Kokerić

Dipl. mat. za računarstvo i informatiku